اینستاگرام هوش مصنوعی را آزمایش می کند

Views: 14 View

اینستاگرام هوش مصنوعی را آزمایش می کند. ویژگی «استودیوی هوش مصنوعی» متا در اینستاگرام که توسط مارک زاکربرگ اعلام شده است، به سازندگان اجازه می‌دهد از آواتار های هوش مصنوعی در پیام‌ رسانی استفاده کنند.

اینستاگرام در حال آزمایش ویژگی جدیدی به نام «استودیو AI» است که به سازندگان اجازه می‌دهد نسخه‌های هوش مصنوعی خود را توسعه دهند. مارک زاکربرگ، مدیر عامل متا اخیراً در کانال پخش خود فاش کرد که این ویژگی در حال گذراندن مرحله آزمایش اولیه با سازندگان و کاربران منتخب در ایالات متحده است.

زاکربرگ تاکید کرد که آواتار های هوش مصنوعی سازندگان محبوب و مدل‌ های هوش مصنوعی مبتنی بر علاقه به زودی در پیام‌ رسان اینستاگرام ظاهر خواهند شد. این موجودیت‌ های هوش مصنوعی در ابتدا برای تعامل در رشته‌ های پیام‌ رسان طراحی شده‌ اند و به وضوح به‌عنوان تولید شده توسط هوش مصنوعی علامت‌ گذاری می‌شوند.

در طول پخش، زاکربرگ نمونه‌ های اولیه‌ ای را نشان داد که شامل چت‌ بات‌ های مبتنی بر هوش مصنوعی بود که با همکاری سازندگانی مانند تیم پشت حساب کاربری Wasted و Don Allen Stevenson III توسعه یافته‌اند. هدف این چت بات ها کمک به سازندگان از طریق تعامل با فالوور هایشان و پاسخ دادن به پیام ها از طرف آنهاست.

سازندگان در اینستاگرام می‌توانند با ضربه زدن روی دکمه «پیام» تعامل را آغاز کنند، و از کاربران بخواهد اذعان کنند که پاسخ‌ها ممکن است توسط هوش مصنوعی تولید شده باشند و به طور بالقوه کاملاً دقیق یا مناسب نباشند. هر پیامی که توسط هوش مصنوعی تولید می‌شود با «AI» مقدم شده و با برچسب «بتا» مشخص می‌شود که نشان‌ دهنده توسعه و آزمایش مداوم است.

راه اندازی استودیوی هوش مصنوعی متا در سال گذشته به کسب و کارها این امکان را داد تا چت بات های هوش مصنوعی را برای پلتفرم هایی مانند مسنجر، فیس بوک و اینستاگرام ایجاد کنند. این ابتکار نشان دهنده تلاش های مداوم متا برای ادغام فناوری های پیشرفته هوش مصنوعی در پلتفرم های رسانه های اجتماعی خود، افزایش تعامل و قابلیت های تعامل کاربر است.

 

لینک اصلی خبر

Category اخبار
Share
نوشته های مرتبط

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Shopping cart

No products in the cart.

Login to the site
Reset password Create an account